Wanneer niets meer lijkt te helpen, is het tijd voor TranceWerk
⚡ Met de professionele audiosessies van TranceWerk activeer je het natuurlijke herstel van brein en lichaam — eenvoudig, thuis en blijvend.
👉 Over Michel Lejeune 👤⭐
Michel Lejeune is ABH/ABNLP-gecertificeerd klinisch hypnotherapeut. Sinds 2006 heeft hij tienduizenden mensen geholpen hun brein te herprogrammeren met professionele luistersessies die ze gewoon thuis kunnen doen.
Hij weet als geen ander hoe machteloos het kan voelen als je geest of lichaam niet meer meewerken en hoe snel dat kan veranderen als je het brein de juiste richting geeft…
🧘Elke sessie brengt je brein en lichaam in de herstelstand, zodat mentale én lichamelijke klachten snel oplossen.
🔄 Hoe TranceWerk werkt
Je brein bestuurt alles: gedachten, emoties én lichamelijke processen.
Langdurige stress, angst of overbelasting verstoort die besturing.
Je lichaam blijft ‘aan’ staan en herstel stopt.
Resultaat = geestelijke en/of lichamelijke problemen en ziektes
TranceWerk-sessies herstellen deze balans. Je brein komt terug in de natuurlijke toestand. Oude patronen lossen op.
🎧 Je hoeft alleen te luisteren. Je brein doet de rest.
✨ Wat je ervaart na enkele sessies
👉 Spanning, pijn en klachten verdwijnen 🌿
👉 Diepere slaap en sneller herstel 🌙
👉 Gevoel van controle en richting 🧭
👉 Helderheid, focus en motivatie 🎯
👉 Meer rust en energie in je lijf ⚡
✔️ Waarom dit wél werkt
Geen gesprekken of therapie nodig
Je hoeft niets uit te leggen. Je luistert en je voelt verschil.
Geen wilskracht of discipline nodig
Het werkt voor je, zelfs op dagen dat je weinig energie hebt.
Bewezen effectief bij heel veel problemen
Duizenden gebruikers merken snel meer rust, ruimte en herstel.
Direct thuis te gebruiken
Start meteen wanneer het voor jou goed voelt.
⭐ Sinds 2006 meer dan 250.000 mensen geholpen – en dit zeggen zij over TranceWerk
Ik heb al een aantal keren naar de sessie geluisterd en ik voel me er goed bij.
Ik heb al een aantal keren naar de sessie geluisterd en ik voel me er goed bij. Meer in balans en meer in mijn centrum, dus een positief resultaat!
Je stem is erg prettig om naar te luisteren evenals de muziek, ik verheug me erop om naar de sessie te luisteren.
Groet van Rosa.
Lees verder “Ik heb al een aantal keren naar de sessie geluisterd en ik voel me er goed bij.”
Mijn plekken zijn nu al zichtbaar aan het verdwijnen
Je stuurde ook een mail met een gratis code voor de cursus master your mind. De code die ik heb gekregen werkte niet. Ik weet niet of ik alsnog een nieuwe code kan krijgen? Ben namelijk erg nieuwsgierig naar deze cursus.
Vriendelijke groet,
Niels
Lees verder “Mijn plekken zijn nu al zichtbaar aan het verdwijnen”
De eerste paar weken van onze verjonging
Het liefst zou ik onze ervaring delen op je website over een half jaar, want het gaat natuurlijk om de lange termijn. Maar we kunnen al wel iets zeggen over de eerste paar weken van onze verjonging.
Ten eerste is het heel erg fijn om deze sessies samen met mijn partner te doen want we praten er heel veel over, het zit constant in onze gedachte en we denken allebei dat we de eerste subtiele veranderingen zien en voelen. Maar het allerleukste is dat we er zo blij van worden. Voor de eerste sessie hadden we het idee dat ons leven over twintig jaar bijna over zou zijn, nu zijn we in de volle overtuiging dat we allebei 120 worden zonder problemen. Dat betekent dat we op de helft van ons leven zijn. Behalve dat we op dit moment ons huis aan het bouwen zijn op een remote tropisch eiland kunnen we dus nog plannen maken om veel meer te bouwen en maken op ons landje. En het idee dat we tot ons 120 ste nog op en neer lopen op ons eigen stukje grond, en nog steeds groenten en fruit kweken geeft ons een enorme kick.
Michel we zijn je erg dankbaar voor alle moeite die je gedaan hebt om de sessies bij ons te krijgen en we houden je op de hoogte als we opzienbarende dingen mee maken, want dat gaat zeker gebeuren.
We zijn nu in Suva (de hoofdstad van Fiji)en hebben internet dat sneller is dan we ooit hebben gezien dus hebben we je laatste gratis sessie binnen gehaald, bedankt.
Hans & Dory
Voorheen werkte ik een dag aan drie gemiddelde werkopdrachten, maar nu doe ik diezelfde opdrachten in twee uur!
Het is nu al ongeveer anderhalve maand dat ik met je hypnose sessies bezig ben en dan voornamelijk de binaurale dagsessies. Ik begon met een dagsessie combi van Bereik je Doelen, Zelfdiscipline en Stop met Twijfelen en Uitstellen. Dat gaan nu vrij goed.
In het begin dat ik met deze sessies begon had ik nadat ik thuis kwam van een dag hard werken echt geen puf meer om ook maar iets te doen, en dan bleef ik de hele tijd op de bank liggen tot mijn moeder me riep voor het eten.
Nu, als ik thuis kom dan geef ik de kat eten dan maak ik mijn brood klaar voor morgen enz, enz. Het komt er op neer dat ik zelf nu echt een grote vooruitgang heb geboekt op het gebied van zelfdiscipline.
Hetzelfde geldt voor op mijn werk. Ik had op mijn werk altijd moeite om echt goede tijden neer te zetten. D.m.v. de dag sessies Superconcentratie, Maak je gedachten stil, Word Proactief en Word Assertief, merk ik het verschil in het feit dat ik nu meer geconcentreerd ben op mijn werk en ik zet nu betere tijden neer. Voorheen werkte ik een dag aan drie gemiddelde werkopdrachten, maar nu doe ik diezelfde opdrachten in twee uur! Ik ben hier dan ook erg enthousiast over.
Verder ben ik nog bezig met het Zelfrespect programma en dat gaat goed. Ik ben begonnen met Minderwaardigheidscomplex en dat nu al twee weken en ik merk al een duidelijk verschil.
Dat was het eigenlijk, ik ben dus heel positief.
Groetjes Mark
Het lijkt alsof er een wolk uit mijn hoofd is verdwenen
Mijn naam is Ida en ik ben 77 jaar. Ik heb de sessies ‘allergie’ twee keer gedaan. Ik merk dat ik veel helderder ben in mijn hoofd. Het lijkt alsof er een wolk uit mijn hoofd is verdwenen en dat mijn hoofd ‘leeg’ is.
Ook de verstopping die lang in mijn neus en mijn (bij)holten zat is vrijgekomen.
Ik ruik nu ook beter.
Lees verder “Het lijkt alsof er een wolk uit mijn hoofd is verdwenen”
Volgens mij begin ik al resultaat te merken
Ik heb de sessie hulp bij diabetes al wel een aantal keren beluisterd. In ieder geval elke dag. En volgens mij begin ik al resultaat te merken. Als mijn suiker spiegel te hoog wordt merk ik dat altijd aan de ogen. dat heb ik nu niet meer ik merk zelfs dat ik helderder kan zien. De suiker spiegel heb ik nog niet gemeten omdat ik niet zo’n apparaatje heb.
Vraag: Mag je de sessie ook vaker beluisteren ik heb het al een paar keer s’morgens en s’avonds gedaan. Kan ik ook minderen met medicijn gebruik? Ik moet 3x 1 tablet nemen. Maar ik heb al gemerkt dat het nu ook goed is met twee tabletten. Want ik vind dat spul maar niks het werkt tegen je in plaats van voor je.
Die andere cursus “Master Your Mind” heb ik ook een aantal keren beluisterd en ik loop de hele dag na te denken over hoe ik iets moet bedenken om de woorden “niet en geen” niet meer te gebruiken als ik iets wil. En in mijn gedachten praat. Volgens mij heb ik een heel andere kijk op het denk patroon gekregen.
Ik heb ook bijwerkingen gekregen volgens mij de oorzaak van diabetes ik heb namelijk dove plekken onder mijn voeten gekregen een erg lastige bijwerking.
Kan je dat ook met een hypnose sessie laten verdwijnen?
Chris
Heerlijke ontspanning
Vanaf de eerste sessie heb ik mijn eetlust terug
Ik heb de sessie chakrahealing uitgezocht omdat mij verteld was dat mijn energiebaan geblokkeerd is, als het ware 180 gr. gedraaid.
Sinds 3 weken doe ik ongeveer 3 x per week deze sessie.
Iedere keer heb ik nadien meer energie en vanaf de eerste sessie heb ik mijn eetlust terug.
De gekregen energie kan ik nog niet lang vasthouden maar ik hoop dat dit steeds beter zal gaan.
Ook is de chronische pijn nog niet minder maar met wat meer energie ben ik al heel blij.
vriendelijke groet,
Tineke
Lees verder “Vanaf de eerste sessie heb ik mijn eetlust terug”
Ik ben zeer tevreden en blij met de sessies
Mijn lijf zegt dat er iets uit wil, dus moet dat ook de kans krijgen.
Nu luister ik sinds 2 weken naar psoriasis sessie en allergie vrij. Mijn rug is bijna schoon, nog wat kriebels op m’nonderarmen. Kortom ik ben zeer tevreden en blij met de sessies.Ook de inzichten van Christiane Beerlandt er bij gepakt.Dit alles brengt mij weer in de juiste richting.
Michel bedankt voor alles.
Mijn bloeddruk is al veertig gezakt en daar ben ik heel erg blij mee
Ik doe alle dagen de sessie, mijn bloeddruk is al veertig gezakt en daar ben ik heel erg blij mee. Ook vind ik het heerlijk om zo’n rustig gevoel in mijn lijf te kunnen voelen, ook al had ik niet het gevoel dat ik spanning had. Maar nu voel ik wel veel verschil.
Graag zou ik willen weten of ik er gewoon mee door zou kunnen gaan. Want van mij mag de bloeddruk nog wel meer zakken. Ook nemen wij sinds oktober ‘s morgens groene smoothies *) ongeveer een liter pp per dag, zeer gezond en erg lekker. *) meer info: Groen voor het Leven van Victoria Boutenko
Met vriendelijke groeten,
Hannie
Lees verder “Mijn bloeddruk is al veertig gezakt en daar ben ik heel erg blij mee”
